مرداد ۲۶، ۱۳۸۹

درس شیرین راندن :0

انگار واسه منٍ دقیقه نودی همه چی از آسمون میرسه!
نمونه‌اش آموزش رانندگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه هفته‌اس که قرار شده گواهینامه بگیرم، اونم تو این هفته‌های پر استرسٍ دم رفتن، اونم یادگیری یه کاری که من نسبت بهش فوبی دارم!
دوره‌های تئوری‌اش که مث هر آموزش تئوری دیگه‌ای خسته کننده بود، اما چی بگم از دوره‌های عملی‌اش...
انقدر دلم از دست این موجود هشت‌الهفت پره که نگو، دست من باشه همه‌ی ماشینا رو دنده اتوماتیک میکنم تا همه از دستش خلاص بشن.
کلاج رو میگم، همون که مث نخود هر آشه.
روشن میکنی؛ کلاج، میخوای دنده بزنی؛ کلاج، میخوای راه بیفتی؛ کلاج، گاز بدی؛ کلاج، ترمز کنی؛ کلاج، سربالایی؛ کلاج، سرپایینی؛ کلاج، پارک دوبل؛ کلاج، دور دو فرمون؛ کلاج، خاموش کنی؛ کلاجججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججج
دنده رو هم خلاص میکنه، اما روان و اعصاب و جونٍ آدم رو نه!
دقیقا مث یه نخیه که لای زیپ کیفت میره، هیچ کاریش نمیشه کرد!
بریده‌ام...

۱۱ نظر:

نامیه گفت...

ایول! این یعنی که خوب یاد گرفتی!
حالا تکرار کن: کلاچ(ج)D:

پویا گفت...

ایول ننه.پایه یک دیگه؟

نایی گفت...

به نامیه:
نکنه چون با "ج" مینوشتم کلاچ رو یاد نگرفتم!
هر وقت تو سرازیری تونستم باهاش نذارم ماشین عقب بره اونوقت...
به پویا:
آره ننه، پایه دو رو گذاشتم واسه وقتی که سبیلام در اومد!

دونا گفت...

مثالت باحال بود. تونستم قبل از اينكه با كلاچ آشنا بشم. يه كم از رفتاراش سر در بيارم

علی ن گفت...

به این گواهی‌نامه‌ها می‌گن ب-1؛ ب که برایِ پایه 2 اه، ولی 1 یعنی حتا ماشینایِ عمومی، مینی‌بوس یا کامیونت رو هم نمی‌شه روند. توهین نیست!؟

اما به نظرِ من لذتِ رانندگی به کلاچ و دنده است. انگار کلاچ وسیله‌یي اه که تو رو با ماشین ارتباط می‌ده، جوري که انگار ماشین عضوي از بدنِ تو اه! :) [پدرِ جومونگ یاد-ات اه؟ که می‌گفت چشما-ت رو ببند و فکر کن شمشیر عضوي از بدن-ات اه...]

ناشناس گفت...

من واست نظر ميذارم نايي ولي نميدونم چي ميشه!!

نایی گفت...

به علی.ن: هر کی تو رانندگی حرفه‌ای شده همین نظرو داره!
به ناشناس: نمیدونم کی هستی ولی الان که نظرت گله‌ات رسید :)

ناشناس گفت...

agha jan bia boro ye mellato sare kar gozashti vaghti rafti on taraf shayad kegajaye ruzegar be dardet bohkore farmooooooooooooon daste ro mibose o masiretam sabze passsssssssss faghat boro be samte ayande ke male toe

maryam گفت...

hjghgfgg

nane sufia گفت...

hey manam

Unknown گفت...

سلام
خوشحالم پیدات کردم
فعلا همین
شاد باشی
بدرود